top of page

REGULAMIN

​​

§1. Definicje

​

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

    1. Regulamin – niniejszy dokument;

    2. UsÅ‚ugodawca – „Spokój S.C.”, NIP: .9721361603, REGON 540718966.

    3. Klient – peÅ‚noletnia osoba fizyczna, posiadajÄ…ca peÅ‚nÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych, nabywajÄ…ca usÅ‚ugÄ™ od UsÅ‚ugodawcy;

    4. OÅ›rodek – lokal, w którym UsÅ‚ugodawca Å›wiadczy UsÅ‚ugi znajdujÄ…cy siÄ™ pod adresem ul. Literacka 70, 60-461 PoznaÅ„;

    5. Cennik – wykaz Å›wiadczonych usÅ‚ug wraz z obowiÄ…zujÄ…cymi aktualnie cenami;

    6. UsÅ‚uga – usÅ‚uga Å›wiadczona przez UsÅ‚ugodawcÄ™, w szczególnoÅ›ci konsultacja psychoterapeutyczna;

    7. Umowa – umowa o Å›wiadczenie usÅ‚ug przewidzianych w Regulaminie, zawarta zgodnie z postanowieniami Regulaminu;

    8. Strona internetowa  – strona internetowa UsÅ‚ugodawcy dostÄ™pna pod adresem: www.wielkopolskiecentrum.pl

    9. Konsument – Klient bÄ™dÄ…cy osobÄ… fizycznÄ… dokonujÄ…cÄ… z UsÅ‚ugodawcÄ… czynnoÅ›ci prawnej niezwiÄ…zanej bezpoÅ›rednio z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ… tej osoby.

​

§2. Postanowienia ogólne

​

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę w Ośrodku.

  2. Usługodawca posiada stosowne uprawnienia do świadczenia usług psychoterapeutycznych oraz dokłada wszelkich starań, aby działać zgodnie z obwiązującymi w tym zakresie standardami, a także poszanowaniem praw Klienta, zasadami etyki i poufności.

  3. Terapeuci pracujÄ…cy z Klientami w ramach Å›wiadczenia UsÅ‚ug stosujÄ… siÄ™ do Kodeksu Etyki Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz przestrzegajÄ… tajemnicy zawodowej. Ujawnienie informacji objÄ™tych tajemnicÄ… zawodowÄ… może nastÄ…pić wyłącznie wtedy, gdy zagrożone jest zdrowie lub życie Klienta lub innych osób lub gdy tak stanowi prawo.

  4. UsÅ‚ugodawca Å›wiadczy w szczególnoÅ›ci nastÄ™pujÄ…ce UsÅ‚ugi:

a. prowadzenie konsultacji służących rozpoznaniu potrzeb Klienta i oferowaniu mu adekwatnej pomocy psychoterapeutycznej lub innej niezbędnej do zadbania o zdrowie psychiczne Klienta,

b. prowadzenie psychoterapii zgodnie z ustalonym z Klientem kontraktem psychoterapeutycznym,

c. prowadzenie innych form pomocy psychologicznej adekwatnych do potrzeb i celów, z jakimi zgÅ‚asza siÄ™ Klient (m.in. interwencja kryzysowa, psychoedukacja, wsparcie psychologiczne) w zakresie kompetencji Psychoterapeuty.

  1. W przypadku gdy UsÅ‚uga nie może być Å›wiadczona z przyczyn leżących wyłącznie po stronie UsÅ‚ugodawcy, UsÅ‚ugodawca może zaproponować inny termin Å›wiadczenia UsÅ‚ugi. Jeżeli UsÅ‚uga nie zostanie zrealizowana w sposób opisany powyżej, Klient uprawniony jest do zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci.

  2. UsÅ‚ugodawca zobowiÄ…zany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Klienta w zwiÄ…zku ze Å›wiadczonymi UsÅ‚ugami, w szczególnoÅ›ci informacji o stanie jego zdrowia.

  3. Informacje dotyczÄ…ce przetwarzania przez UsÅ‚ugodawcÄ™ danych osobowych Klientów opisane zostaÅ‚y w polityce prywatnoÅ›ci dostÄ™pnej pod adresem www.wielkopolskiecentrum.pl w zakÅ‚adce „Polityka prywatnoÅ›ci”

  4. Spotkania w Lokalu majÄ… charakter konsultacyjny i w zwiÄ…zku z tym nie powstaje dokumentacja medyczna w rozumieniu ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz rozporzÄ…dzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.

  5. Strony zobowiązują się do nienagrywania usług bez uzyskania pisemnej zgody.

  6. UsÅ‚ugodawca nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za to w jaki sposób Konsument korzysta z wiedzy i informacji pozyskanych podczas spotkaÅ„ w Lokalu w swoim życiu prywatnym i zawodowym.

  7. Konsument dokonujący rezerwacji Usługi akceptuje regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieznajomość Regulaminu przez Konsumenta.

​

§3. Rezerwacja i zawarcie Umowy

​

  1. Rezerwacja UsÅ‚ug odbywa siÄ™ za poÅ›rednictwem kalendarza dostÄ™pnego na Stronie internetowej. Rezerwacja danego terminu jest możliwa najpóźniej do godziny 20 dnia poprzedzajÄ…cego wybrany przez Klienta termin. W przypadku, gdy rezerwacja dotyczy warsztatów, psychoterapii grupowej lub szkoleÅ„, dokonanie rezerwacji powinno zostać poprzedzone mailowym ustaleniem terminu z UsÅ‚ugodawcÄ….

  2. W celu rezerwacji UsÅ‚ugi Klient wypeÅ‚nia formularz, w tym podaje swoje dane i wybiera termin oraz sposób pÅ‚atnoÅ›ci (spoÅ›ród dostÄ™pnych).

  3. Rezerwacja UsÅ‚ugi jest równoznaczna z akceptacjÄ… Regulaminu.

  4. Po dokonaniu rezerwacji, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem warunków rezerwacji. W momencie otrzymania wiadomoÅ›ci zawarta zostaje Umowa dotyczÄ…ca Å›wiadczenia zarezerwowanej UsÅ‚ugi.

  5. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności z po wykonaniu usługi. Usługa płatna jest w walucie polskiej zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej https://wielkopolskiecentrum.pl/cennik

  6. Klient może zwrócić siÄ™ z do UsÅ‚ugodawcy z proÅ›bÄ… o udzielenie informacji na temat UsÅ‚ug e-mailowo – pod adresem kontakt@wielkopolskiecentrum.pl lub telefonicznie pod numerami podanymi na stronie internetowej wielkopolskiecentrum.pl, jednak ostateczna rezerwacja dokonywana jest zawsze w sposób wskazany w ust. 1-5  powyżej.

  7. UmowÄ™ w imieniu Klientów, którzy nie ukoÅ„czyli 18 roku życia i/lub nie posiadajÄ… peÅ‚nej zdolnoÅ›ci do czynnoÅ›ci prawnych zawiera rodzic, opiekun prawny lub inna osoba wyznaczona do opieki.

  8. Najpóźniej na 24 godziny przed zarezerwowanym terminem Å›wiadczenia UsÅ‚ugi, Klient może, wysyÅ‚ajÄ…c UsÅ‚ugodawcy wiadomość e-mail na adres kontakt@wielkopolskiecentrum.pl, zwracajÄ…c siÄ™ do UsÅ‚ugodawcy z proÅ›bÄ… o zmianÄ™ terminu. Strony ustalÄ… wówczas nowy, dogodny dla nich termin.

  9. Jeżeli Klient przewiduje spóźnienie na wizytÄ™ prosimy o poinformowanie o tym fakcie terapeuty, który bÄ™dzie oczekiwaÅ‚ na spotkanie. W przypadku spóźnienia nie ma możliwoÅ›ci wydÅ‚użenia spotkania.

​

§4. PÅ‚atnoÅ›ci

​

  1. Aktualnie obowiązujące ceny za usługi są wskazane w Cenniku umieszczonym na stronie internetowej oraz dostępne w Lokalu. Podane ceny są cenami brutto.

  2. W przypadku rezerwacji dokonanych za poÅ›rednictwem strony internetowej wielkopolskiecentrum.pl. UsÅ‚ugodawca oferuje możliwość opÅ‚acenia usÅ‚ugi kartÄ… lub gotówkÄ….

  3. Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty po wykonanej usłudze.

  4. Klient, który uiÅ›ciÅ‚ opÅ‚atÄ™ za UsÅ‚ugÄ™ może poprosić o wystawienie i przesÅ‚anie faktury. Klient wyraża zgodÄ™ na przesyÅ‚anie faktur w formie elektronicznej na wskazany przez siebie adres e-mail.

 

§5. Forma odstÄ…pienia od umowy

​

  1. Klientowi przysługuje prawo do anulowania umowy, bez podania przyczyny.

  2. Najpóźniej na 24 godziny przed zarezerwowanym terminem Å›wiadczenia UsÅ‚ugi, Klient może zrezygnować z UsÅ‚ugi, wysyÅ‚ajÄ…c UsÅ‚ugodawcy wiadomość e-mail na adres kontakt@wielkopolskiecentrum.pl lub klikajÄ…c odpowiedni przycisk w wiadomoÅ›ci e-mail potwierdzajÄ…cej rezerwacjÄ™. W takim przypadku Klient nie jest zobowiÄ…zany jest do uiszczenia peÅ‚nej opÅ‚aty za usÅ‚ugÄ™.

  3. W przypadku anulowania umowy w czasie krótszym niż na 24 godziny przed ustalonym terminem sesji, opÅ‚ata za usÅ‚ugÄ™ musi zostać uiszczona.

  4. W przypadku, gdy Usługa nie zostanie odwołana zgodnie z powyższymi regulacjami, a o ustalonej godzinie oraz w okresie następnych 15 minut Klient nie skontaktuje się z Usługodawcą, Usługa zostanie uznana za wykonaną. W takim przypadku Klientowi jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za usługę.

  5. W przypadkach szczególnych UsÅ‚ugodawca dopuszcza odwoÅ‚anie wizyty na mniej niż 24 (sÅ‚ownie: dwadzieÅ›cia cztery) godziny przed terminem wizyty bez koniecznoÅ›ci uiszczenia opÅ‚aty za usÅ‚ugÄ™. Warunkiem koniecznym jest kontakt z usÅ‚ugodawcÄ… pod adresem: kontakt@wielkopolskiecentrum.pl lub numerem telefonu podanym na stronie www.wielkopolskiecentrum.pl. Każdy taki przypadek bÄ™dzie rozpatrywany indywidualnie. â€‹

  6. Usługodawca w najszybszym czasie jak to możliwe potwierdzi zwrotnie na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o anulowaniu umowy.

  7. W przypadku anulowania umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

  8. Usługodawca może zaprzestać udzielania świadczonych usług w stosunku do danego Klienta w sytuacji przekazania przez tego Klienta treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. W takiej sytuacji płatność dokonana przez Klienta nie podlega zwrotowi.

 

§6. Reklamacje

​

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 7 dni od dnia świadczenia Usługi.

  2. Reklamację należy przesłać w formie elektronicznej na adres Usługodawcy wskazany w Regulaminie.

  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty wpłynięcia kompletnej reklamacji.

  5. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

    1. mediacji prowadzonej przez wÅ‚aÅ›ciwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy siÄ™ zwrócić z wnioskiem o mediacjÄ™. Co do zasady postÄ™powanie jest bezpÅ‚atne,

    2. pomocy wÅ‚aÅ›ciwego terenowo staÅ‚ego polubownego sÄ…du konsumenckiego dziaÅ‚ajÄ…cego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy zÅ‚ożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sÄ…dem polubownym. Co do zasady postÄ™powanie jest bezpÅ‚atne,

    3. bezpÅ‚atnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

§7. Ochrona danych osobowych

​

  1. WspóÅ‚administratorami danych osobowych w rozumieniu RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (RODO) sÄ… UsÅ‚ugodawcy.

  2. Kontakt z WspóÅ‚administratorami możliwy jest pod adresem e-mail kontakt@wielkopolskiecentrum.pl

  3. WspóÅ‚administrator przetwarza dane osobowe w nastÄ™pujÄ…cych celach:

    1. w celu świadczenia usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. h) RODO,

    2. w celu zawarcia i wykonania umowy dotyczÄ…cej Å›wiadczonych usÅ‚ug, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda na przetwarzanie danych szczególnych kategorii w zakresie nieobjÄ™tym art. 9 ust. 2 lit. h) RODO)

    3. w celu dokonania rozliczeÅ„, w tym prowadzenia ksiÄ…g rachunkowych oraz wypeÅ‚niania obowiÄ…zków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,

    4. w celach wynikajÄ…cych z uzasadnionych interesów WspóÅ‚administratorów, w szczególnoÅ›ci w celach statystycznych, archiwizacyjnych, badania jakoÅ›ci i satysfakcji, marketingu bezpoÅ›redniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,

    5. w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

  4. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwiać świadczenie usług.

  5. Dane szczególnych kategorii przetwarzane sÄ… na podstawie rt. 9 ust. 2 lit. h) RODO) (przetwarzanie jest konieczne w celu Å›wiadczenia opieki zdrowotnej lub prowadzenia leczenia) lub na podstawie udzielonej zgody.

  6. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od podstawy prawnej ich przetwarzania:

    1. w przypadku, gdy dane sÄ… przetwarzane w celu realizacji obowiÄ…zków wynikajÄ…cych z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, bÄ™dÄ… one przetwarzane przez okres niezbÄ™dny do wypeÅ‚nienia tych obowiÄ…zków i przez okres wymagany przez przepisy prawa;

    2. w przypadku, gdy dane są przetwarzane w celu wykonania umowy, będą one przetwarzane do czasu zakończenia wszelkich czynności faktycznych i prawnych niezbędnych do realizacji umowy lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;

    3. w przypadku, gdy dane sÄ… przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu WspóÅ‚administratorów, bÄ™dÄ… one przetwarzane do czasu istnienia interesów stanowiÄ…cych podstawÄ™ tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez PaÅ„stwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

    4. w przypadku, gdy dane są przetwarzane są na podstawie zgody, będą one przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.

    5. Klient ma prawo do:

      1. dostępu do treści swoich danych, otrzymania ich kopii oraz prawo do sprostowania (poprawiania), usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych;
        b) cofniÄ™cia zgody w dowolnym momencie bez wpÅ‚ywu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniÄ™ciem;
        c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie tych danych osobowych narusza przepisy RODO.

  7. Dane osobowe mogÄ… być ujawnione osobom upoważnionym przez WspóÅ‚administratorów, dostawcy platformy internetowej, podmiotom Å›wiadczÄ…cym na rzecz WspóÅ‚administratorów usÅ‚ugi, w tym usÅ‚ugi techniczne i organizacyjne, usÅ‚ugi prawne, usÅ‚ugi doradcze, usÅ‚ugi finansowe, a także innym podmiotom/osobom/organom w zakresie i na zasadach okreÅ›lonych przepisami prawa.

  8. Dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną umowę zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską bądź na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej.

  9. Dane osobowe nie bÄ™dÄ… objÄ™te procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

  10. Dane osobowe zbierane podczas rezerwacji/zakupu są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności zamieszczoną na stronie osrodekspotkanie.pl

§8. Postanowienia koÅ„cowe

  1. Każda konsultacja, usługa i wytworzone w związku z nimi informacje są indywidualnie przygotowane dla konkretnego Klienta, w związku z czym stanowią własność intelektualną Usługodawcy i podlegają stosownej ochronie. Rozpowszechnianie, kopiowanie, odsprzedawanie, publiczne lub indywidualne udostępnianie ich bez pisemnej zgody Usługodawcy jest zabronione. Niezastosowanie się do powyższego zakazu będzie skutkowało odpowiedzialnością karną oraz majątkową.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie majÄ… przepisy prawa polskiego, w tym w szczególnoÅ›ci Kodeksu cywilnego.

  3. UsÅ‚ugodawca zastrzega sobie prawo do zmiany treÅ›ci Regulaminu. Klientów obowiÄ…zuje treść Regulaminu z daty rezerwacji UsÅ‚ugi/zawarcia Umowy.

  4. Aktualny Regulamin zawsze jest dostępny w serwisie wielkopolskiecentrum.pl

  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstaÅ‚ych pomiÄ™dzy UsÅ‚ugodawcÄ… a Klientem bÄ™dÄ…cym konsumentem, zostaje poddane sÄ…dom wÅ‚aÅ›ciwym miejscowo zgodnie z przepisami Kodeksu postÄ™powania cywilnego Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstaÅ‚ych pomiÄ™dzy UsÅ‚ugodawcÄ… a Klientem, który nie jest konsumentem zostaje poddane sÄ…dowi wÅ‚aÅ›ciwemu ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ UsÅ‚ugodawcy.

  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu usług z przyczyn niezależnych od Usługodawcy.

  7. Usługodawca ma prawo do zawieszenia działania strony wielkopolskiecentrum.pl w przypadku bieżącej obsługi i konserwacji serwisu, oprogramowania i urządzeń technicznych z nim związanych.

  8. Odpowiedzialność UsÅ‚ugodawcy ograniczona jest do poniesionej przez Użytkownika szkody, z wyłączeniem utraconych korzyÅ›ci, przy czym górna granica odpowiedzialnoÅ›ci UsÅ‚ugodawcy ograniczona jest do wysokoÅ›ci pÅ‚atnoÅ›ci dokonanej przez Użytkownika.

  9. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2025 roku.

​

bottom of page